خرید و فروش تتر
نوشته شده توسط : ipooshak

نحوه خرید تتر در ایران چگونه است ؟

خرید و فروش تتر

این روزها بازار خرید ارز های دیجیتال حسابی داغ شده است و مردم به دنبال روش های قابل اطمینان برای خرید و فروش این ارز ها میباشند. همه ما میدانیم که با توجه به نوسانات زیاد قیمت دلار و همچنین تحریم ها برای خرید های دلاری در ایران ما با مشکلاتی مواجه هستیم.

یک راه حل آسان برای مقابله با این مشکلات خرید ارز های دیجیتال میباشد. از این طریق ما هم میتوانیم خرید های دلاری خود را انجام دهیم و هم میتوانیم به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کنیم. در این مقاله تترلند شما را با نحوه خرید و فروش تتر که یک ارز دیجیتال پرطرفدار در ایران میباشد آشنا میکند.

تتر چیست ؟

تتر یک ارز دیجیتال رایج در جهان است که هر توکن آن معادل با یک دلار میباشد. در سال 2014 راه اندازی شد و اولین مبادلات آن در سال 2015 انجام شد. این ارز یک ارز پایدار بر پایه ارز فیات است که بر خلاف سایر ارز های دیجیتال نوسانات آن خیلی کم میباشد، که اصطلاحا به آن ارز پایدار (Stable coin) میگویند. به همین دلیل یک گزینه عالی برای نقل و انتقالات بین المللی است.

یکی از بزرگترین مزیت های تتر نسبت به مابقی ارز های دجیتال قابلبت تبدیل سریع و آسان آن به دیگ رمز ارزها میباشد. همین دلیل باعث میشود که تتر یک وسیله مناسب برای خرید و فروش سریع سایر ارزها در وب سایت ها باشد.

همچنین با توجه به ثبت شدن تمام معاملات تتر در بلاک چین و بررسی آن بطور پیوسته این ارز بسیار قابل اطمینان میباشد.

صرافی های دیجیتال راهی مطمئن برای خرید تتر

خرید و فروش تتر چگونه است

حال که بطور مختصر با تتر آشنا شده ایم، سوال اصلی این است که نحوه خرید تتر چگونه است؟ یکی از بهترین و مطمئن ترین راه خریداری تتر صرافی های دیجیتال معتبری مانند تترلند هستند که در داخل ایران فعالیت میکنند.

این صرافی ها به شما این امکان را میدهند که از طریق کارت بانکی خود اقدام به خرید تتر کنید و به راحتی ارز خریداری شده خود را در کیف پول خود ذخیره کنید یا بفروشید.

اما نحوه خرید تتر در این صرافی ها چگونه است؟ باید به شما بگویم که این کار بسیار ساده و آسان است. فقط کافی سایت معتبر خود را پیدا کرده و در آن ثبت نام کنید پس از احراز هویت و تائید شدن هویت شما برای مطمئن شدن از اینکه شما یک شخص حقیقی هسنید و برای جلوگیری از کلاه برداری، حال میتوانید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و تمام ثبت نام شما تکمیل شده است.

در این قسمت تنها کاری که باقی میماند شارژ کردن حسابتان و اقدام به خرید تتر میباشد.

کلام آخر

شاید نحوه خرید تتر کاری آسان و راحت باشد اما توجه داشته باشید به دلیل اینکه فضای معاملاتی این ارز آنلاین است امکان کلاه برداری بسیار زیاد است پس در انتخاب صرافی دیجیتال خود دقت زیادی به خرج دهید. تترلند به شما اطمینان میدهد که میتوانید خریدی امن و آسان از طریق این سایت داشته باشید. انتخاب با خودتان است.





:: برچسب‌ها: خرید و فروش تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: